Wycieczka do Hiszpanii Wycieczka do Hiszpanii Wycieczka do Hiszpanii
więcej zdjęć...

28 kwietnia o godzinie 01:30 wraz z uczniami szkół ze Stargardu oraz Recza wyruszyliśmy w stronę Strasbourga, gdzie rozpoczęliśmy pierwszy dzień naszej wycieczki.
Po dotarciu do Strasbourga zwiedziliśmy m.in. Petit France i Katedrę Strasburską, które szczególnie zapisały się w naszej pamięci. Były to piękne miejsca, które warto zobaczyć. Podążając ulicami tego miasta, dostrzegaliśmy nie tylko jego urok, ale także tempo życia, w którym żyją tamtejsi mieszkańcy- nigdzie się nie spieszą. Po zwiedzaniu udaliśmy się na przepyszny obiad, gdzie mogliśmy skosztować francuskich przysmaków. Później udaliśmy się do hotelu w miejscowości Colmar, gdzie spędziliśmy jedną noc.

Następnego dnia, po wczesnej pobudce, wyruszyliśmy w stronę Lloret de Mar, gdzie dojechaliśmy po ok.12 godzinach. Po dotarciu do hotelu i zakwaterowaniu się, rzuciliśmy walizki i pobiegliśmy nad morze.

Trzeciego dnia wyruszyliśmy do Barcelony, gdzie zwiedziliśmy m.in. La Ramblę, Katedrę Notre Dame, Pomnik Krzysztofa Kolumba. Cudownym miejscem, po którym mogliśmy się przechadzać, był Park Guell. Był to przepiękny park, który kiedyś miał być miejscem mieszkalnym, lecz nie doszło to do skutku. Park ten był miejscem, które stworzył Antonio Gaudi. Architekt ten zaprojektował w Barcelonie wiele ważnych monumentów. Po dawce wrażeń, podekscytowani wróciliśmy do hotelu na obiadokolację i znów poszliśmy nad morze.

Kolejnego dnia kontynuowaliśmy zwiedzanie Barcelony, a najważniejszym miejscem tego dnia był stadion FC Barcelony. Było to miejsce przeogromne, przepiękne i bardzo klimatyczne. Kiedy wchodziło się do budynku, na rękach momentalnie pojawiała się ciarki i gęsia skórka Dla porównania tego dnia zwiedziliśmy również stadion olimpijski, który do dziś zachował się w bardzo dobrym stanie. Mogliśmy tego dnia ujrzeć kolejny obiekt zaprojektowany przez Antonio Gaudiego – kościół Sagrada Familia, który ciągle jest w budowie i szacuje się, że zostanie skończony za 10 lat.

Piątego dnia pojechaliśmy do Girony i Tossa de Mar. Tossa de Mar jest miejscowością położoną nad morzem pełnym pięknych, śródziemnomorskich krajobrazów. Girona zaś urzeka przepiękną architekturą i licznymi zabytkami. W Tossa de Mar zrobiliśmy mnóstwo pięknych zdjęć, które zachwycają nas do dzisiaj. Girona zaskoczyła nas wieloma rzeczami. Ujrzeliśmy schody, na których kręcono serial „Gra o tron”, najmniejszy rynek w Europie i jedliśmy przepyszne lody.

Ostatniego dnia w Hiszpanii udaliśmy się na cały dzień na plażę. Rezultaty są widoczne do dzisiaj, ponieważ wszyscy nabrali pięknej opalenizny. Po odpoczynku na plaży, udaliśmy się na obiadokolację, po której wyjechaliśmy w stronę niemieckiego „Europa Parku”.

Po całonocnej podróży dojechaliśmy do parku rozrywki „Europa Park”, w którym spędziliśmy dzień pełen wrażeń i rozrywki. Zjeżdżaliśmy wszystkimi kolejkami. To był niesamowity dzień. O godzinie 19 wyruszyliśmy do Polski.

Wycieczka była bardzo udana. Na pewno na długo zapadnie w pamięci uczestników. Trzeba przyznać, że tak się wszystkim spodobało, że planujemy już kolejny wyjazd w równie piękne i ciepłe miejsce. Szkolnym organizatorem wycieczki była Magdalena Dawidowska.

Marta Marciniak

Środa 8:00 - 10:30, 12:45 - 14:45
Czwartek 8:00 - 9:30, 11:40 - 13:40
Piątek 8:00 - 13:00

Indywidualne konsultacje z pedagogiem, Magdaleną Adrych po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu.

Autobus szkolny

...do czwartku: 8.00-15.30
w piątek: 8.00-13.00

PRZYJAZDY/ODJAZDY AUTOBUSÓW

Miętno - Lestkowo: 13.00, 13.50, 15.30

Wojcieszyn: 12.50, 14.05 (tylko w piątek)
15.30 (tylko do czwartku) ...

Strony WWW, Systemy CMS, Joomla, eSklep, ecommerce, strony internetowe, banery, druk
MojaSzkola.net - Strony WWW dla szkół‚, przedszkoli, gimnazja, licea, Systemy CMS, Joomla, ecommerce, strony internetowe, banery, druk